Het staat vast! - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Femke B - WaarBenJij.nu Het staat vast! - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Femke B - WaarBenJij.nu

Het staat vast!

Blijf op de hoogte en volg Femke

25 Februari 2018 | Nederland, Dronten

Wat moet je in een tussenjaar? Werken, reizen, cursussen volgen, talenten ontwikkelen of plezier hebben? Waarom niet alles tegelijk? Ik heb er daarom voor gekozen om au pair te worden in het buitenland.
De eisen van het land: niet te ver weg en een Engelssprekend land. Nou, dan blijven er drie landen over: Malta, Ierland en het Verenigd Koninkrijk. Malta trok mij niet zo aan, dus ik had alleen de VK en Ierland aangevinkt op de website waarmee ik een familie ging zoeken.
Mijn profiel was aangemaakt en de reacties stroomden binnen. In totaal heb ik 35 gezinnen gehad die mij graag als hun au pair zouden willen hebben. Ik heb uiteindelijk gekozen voor een familie dat woont in Thames Ditton, Surrey. Een dorp aan de Theems vlak onder Londen.
De familie bestaat uit twee ouders (Kate en Tim) en hun drie dochters genaamd Molly (6) en de tweeling Lottie en Emily (3). We hebben al een flink aantal keer geskyped om elkaar goed te leren kennen en ik denk dat het een hele goede combinatie is. Kate is opera zangeres en Tim is muziekdocent, dus ik verwacht veel muziek in het huis. Misschien ontdek ik wel een talent voor pianospelen! (Mie-ke heeft een lam-me-tje, lam-me-tje, lam-me-tje)
Over 6 dagen ga ik al naar de familie toe en ik heb er super veel zin in! De buren van de familie hebben ook een au pair, dus contact maken komt ook zeker goed.
Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs,
Femke

  • 25 Februari 2018 - 10:51

    Bep Schinkel Leidekker:

    Dit is zo gaaf dat wij je kunnen volgen

  • 25 Februari 2018 - 11:21

    Petra Schinkel:

    Lieve Femke!

    Onwijs veel plezier! Ik vind het zo stoer dat je dit doet. En heel fijn dat wij je zo kunnen volgen. En dan ben je gewoon een beetje bij ons. Heel veel succes Fem! Dikke kus

  • 25 Februari 2018 - 13:14

    Opa B:

    Dag Fem, wat een supergoed idee, dit reisverslag. Dan ben je toch wat dichter bij ons. Hoop dat je een heel goed verblijf hebt in het VK en ik zal je verslagen met belangstelling volgen. Veel plezier toegewenst en lieve groeten.

  • 25 Februari 2018 - 22:13

    Greetje Pennekamp:

    Wat stoer dat je dit doet, en ik zal met plezier je reis verslag volgen!! Heel veel succes en plezier gewenst

  • 04 Maart 2018 - 10:19

    Oma B. En Opa B. :

    Hallo Fem, dankjewel voor je laatste aanvulling van je reisblog. Het was heel mooi om te lezen hoe het je op je eerste reisdag vergaan is. Het was net of we er zelf bij waren, leuke details en hier en daar wat humor, helemaal goed. Wat een geweldige ontvangst van de fam. Hamilton en leuk hoe de kinderen op je reageerden. Dag Fem, we denken aan je, lieve groeten van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Femke

Actief sinds 13 Feb. 2018
Verslag gelezen: 448
Totaal aantal bezoekers 3292

Voorgaande reizen:

03 Maart 2018 - 02 Maart 2019

Au pair in Engeland

13 Februari 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: