Au pair in Engeland - Reisverslagen van Femke B - WaarBenJij.nu Au pair in Engeland - Reisverslagen van Femke B - WaarBenJij.nu
Au pair in Engeland

Hallo allemaal,

Welkom bij mijn reisblog! In deze blog houd ik jullie op de hoogte van mijn au pair avonturen in Engeland. Ik zit in Surrey, een plek vlak onder Londen, en wordt de au pair van drie meisjes. Molly van 6 jaar en de tweeling Emily en Lottie van 3 jaar.
Ik ben reuze benieuwd naar de familie en ga jullie zeker op de hoogte houden!

Liefs,
Femke

Recente Reisverslagen:

03 Maart 2018

Ik ga op reis en ik neem mee...

25 Februari 2018

Het staat vast!
Femke

Actief sinds 13 Feb. 2018
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3297

Voorgaande reizen:

03 Maart 2018 - 02 Maart 2019

Au pair in Engeland

13 Februari 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: